Nurul Shuhada putus cinta dengan Mejar Faiz




kisah terbaru..
sah lagi sahih...

nurul syuhada dh break dengan mejar faiz..sumber ni sahih dari rakan rapat nurul dari kustem...sepatutnya nurl & faiz bertunang pada 4 julai lalu,tp last minute nurul cancel..katanya terlalu awal & belum bersedia..tp hal sebenarnya,dia dah ada penganti lain..student di unicef..nama raja amir..kesian faiz,katanya frust jugaklah faiz..yelah,dh byk duit faiz nurul kikis..persiapan kawin pun dh buat..dgr ceritanya faiz dh belikan nurul cincin diamond solitare 10k,dh book dewan putrajaya.dan dgr cerita,nak amik pak engku sebagai wedding planner...tp nurul tinggalkan faiz macam tuh jer...

raja amir ni budah desa sri hartamas..sosial jugaklah,anak orang kaya lah katakan..playboy & sosial..satu unicef dh kecoh..hari tuh masa dinner budak-budak unicef,raja amir ni tayang nurul dekat budak uni..makan hatilah budak lain kan...hal ni dah kecoh satu unicef..cuma media jer belum tahu..

0 comments:

Post a Comment