Wati Mak tiri ku

nih kisah aku dengan mak tiri aku… mak aku dah lama meninggal…tahun lepas bapak aku kawin baru….. bapak aku nih org kaya… mak tiri aku baru umur 25 tahun..anak dara lagi masa dia kawin ngan bapak aku

Nama aku joe… abg2 aku dah kerje dan tak tinggal ngan family lagi.. so kat rumah tuh ada aku, bapak aku ngan mak tiri aku nama makcik wati…. aku selalunya jarang ada kat rumah… lepas sekolah aku tak terus balik… pastu malam2 pon aku keluar…..

tapi satu hari tuh aku rasa macam malas nak lepak kat town.. so aku balik la rumah lepas sekolah.. sampai kat rumah aku nampak ada kereta yg aku tak kenal sapa punya.. aku masuk rumah tengok macam takde org.. aku pon buat tak kisah terus naik ke bilik…. masa aku lalu depan bilik bapak aku

klik sini utk baca

0 comments:

Post a Comment