Tolong...Carikan Jodoh utk kawan saya pramugari

Subject: MINTA TOLONG : Carikan jodoh


Carikan saper-saper yang nak cari calon isteri.. I busy sikit lah. Kawan-kawan aku semua dah kawin.
susah nak cari. ari tue aku ada tanya kawan aku. Diorang cakap tak nak sebab kerja peramugari, nanti tak
ada masa dengan diorang. Bagi aku alasan jer semua tue..... memilih cakap lah memilih.....

Hi,


Ika seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata ika ada kat bawah. Kalau betul ada kawan-kawan you ikhlas nak berkenalan dengan ika, diorang kena terima ika seadanya tau. Maklumlah, ika ni orang kampong. Diorang pun kena faham dengan kerja ika. Ika ni peramugari, so selalu outstation. Ika tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas dan SETIA. Ika tak suka womanizer dan lelaki hidung belang. Sapa2 yang minat ikhlas nak kawan ngan ika abg suruhla diorg add YM ika yea….
Ika bukan aper, dah tak tahan sebab mak dan ayah asyik tanya jer.... Ika plak sibuk, takde masa nak berkenalan. Tahulah lah keja Ika macam manan kan . ada tue adalah, tapi semua yang nak ambil kesempatan.Ingat Ika ni perempuan murah ker. Tolong lah you yer. Ika sunyi lah...

Nama: Nursharifah Intan Zulaikha Bt Zulyahya

Nama Panggilan: Ika

Umur: 28tahun

Skin: Sowo Matang

Kening: Lentik Sedikit

Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut)

Alamat: Seksyen 17 Shah Alam, Selangor

Pekerjaan: Peramugari

Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing

Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino

Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu

Email: ika_cute@yahoo. com.my

p/s: sebarang pertanyaan sila ema il saya.gmbr saya sertakan dibawah..

Gambar Saya,klik sini ..

0 comments:

Post a Comment