Lawak pendek je

Lawak 1: Dipecat

Majikan : Kamu di pecat!
Pekerja : Tapi saya tidak melakukan apa-apa!!
Majikan : Itu lah sebabnya mengapa kamu di pecat...

Lawak 2: Keretapi pukul berapa?

Satu pagi di stesen keretapi... Ada satu makcik tu dia tanya penjaga tiket.
Makcik: Nak, keretapi sampai jam berapa??
penjaga tiket : yang dari Alor Setar sampai jam 2 petang, yang dari Kota Bharu sampai jam 1 petang, yang dari Kuala Lumpur sampai jam 4 petang, yang dari Gemas pulak satu jam lagi sampai la. Makcik nak pergi mana??
Makcik: Tak ke mana. Makcik nak melintas rel aja. Terima kasih lah anak, ni maknanya takde lah keretapi lalu sekarang kan... ? Terimakasih banyak-banyak. Makcik tumpang lalu ye... "

0 comments:

Post a Comment