Midah oh midah

Midah ni ialah anak buah ipar aku Balik raya hari yang baru lepas ni, adik ipar aku mengadu kat bini aku, pasal anak buah dia orang (anak perempuan akak ipar aku yang sulong). Kiranya, dah jadi anak buah aku jugakla…. Disebabkan jarak umur bini aku dengan akak dia, emak si Midah tu agak jauh juga,… jadi, Midah tu dah dewasa jugakle, dah masuk 20tahun… Walaupun masih muda lagi, si Midah ni pulak, dah ada anak satu. Tapi, nasib dia agak kurang baik sebab dapat laki mat gian….udahnya…bila dia dapat tau…dia orang ni berpisahle…si Midah balik rumah nenek dia, mertua aku le…laki dia duduk kat rumah mak dia…Midah ni memang dari kecik duduk ngan nenek dia Kiranya sampai la ni…dah dekat dua tahun jugak le…dia orang berdua tu berpisah.. Masa dia kawin hari tu pun umur Midah baru nak masuk 17tahun, simanis 17 leee….bila umur 18 tahun… beranak satu… masa anak dia umur 6 bulan…. berpisah pulak dengan laki dia….Disebabkan kena gantung tak bertali….nak cari laki lain pun tak boleh….begitula lebihkurang background Midah ni……Bila dah jadi camtu kesian juga aku kat dia……tapi nak buat camna….kang aku lebih-lebih nak tolong…. apa pulak kata bini aku…..betul tak? Masa bini aku sembang dengan adik ipar aku tu…aku dengarje la…rupanya sejak kebelakangan ni si Midah ni dah mula nak buat perangai….keluar dengan balak… yang tak syoknya balak Cina pulak tu…. satu tempat kerja dengan dia kat kilang tak jauh dari rumah mertua aku.Bila dia orang tanya pendapat aku…aku pun suruh bini aku ajak si Midah ni duduk dengan kita orang kat KL, tolong-tolong bini aku buat kerja rumah…. Masa tu pun bini aku tengah sebuk suruh cari pembantu, pasal pembantu Indon aku …lari …ikut jantan. Lagi pun masa dia belum kawin dulu pun , dia tinggal rumah aku…tolong-tolong bini aku buat kerja rumah….Pikir punya pikir…bini aku pun setuju…. Besoknya, bini aku pun bincang dengan Midah, mula-mula dia pun agak berat juge…. tapi , bila mak mertua aku masuk campur…dia pun terpaksa la ikut cakap nenek dia.. Cerita pasal Midah ni, walaupun dah beranak satu, dia punya badan … pehhhh…..memang solid …agak berisi sikit ..tapi tak gemuk…nampak pejalje…. ….tinggi lebih kurang 5 kaki 2 inci…muka pun boleh tahan… kulit putih…dua ketul daging kat dadanya pun masih nampak `firm' lagi. Kalau ikutkan …sesekali …geram juga aku bila pandang dia….kalau aku dapatle….abih nak buat camne…anak buah bini aku….tahanjela nafsu..

Baca Cerita ini..

0 comments:

Post a Comment