Spedo Rama

Yes uols.. ari tu mak ade berchatting dengan seorang adik2 nih. Dia kempunan sgt nak jamah sekor aska.
Tapi alkisahnya, adik2 ni dinch drag so kira susah ley nak dpt abg aska githuw.SO mak pon bagi la kontek sekor aska yg memang le senang untuk dijamah githuw. Pendek kata, abg aska ni aka JERUNG, memang makanan ponen githue. *matila Nadia! ops..

Apa2 pon, mak nak nasihat kan adik2 yg baru nak menceburi dunia aska ni, agar bersedia dengan keletah jantan yg boleh menunggangterbalikkan dunia adik2 kalau tak di kawal selia githuw.

Yes uols.. mak yg dah makan banyak rimau ni pon masih lagi berwaspada. Sebab depa ni memang mencari kesempatan. Apatahlagi kesempatan yg mendatang githuw. Dan dalam kepala depa ni .. cuma nak buang air dan dispedo sajork.

So kalau adik2 tak bersedia,. mrasalah uols nanti bergolokgadai sebab dok spedo jantan.Pada mak., bab Spedo-Rama ni biasa jer.. asalkan kena tempatnya. Seperti uols menspedo jantan TESTIMONIALS yg diidam idam kan.

Pernah mak dapat tahu yg ponen Azi berhabis hampir rm4000 untuk jantan dia.. AIyoh.. pening mak dengar uols.. pastu jantan tu tetap tinggalkan dia!.Mak pon penah spedo-rama. Tpi tak de la sampai tahap lagu tu lagi. Lagipon, ROI mak tu berbaloi. *matila

SRJom kita baca sms dari rimau ni..

Ayat mula2 baik skals..


TIba2 trus gugur bOM minta mak spedo topap!



Kan..hanjengss kann.Tetap nak paw mak dengan pantas dan tanpa segan silu.!

0 comments:

Post a Comment