Kak Temah Gambar telanjang

Cerita ini terjadi semasa aku baru menghabiskan pengajaran di IPT . Kena balik kampung dulu untuk tunggu posting . Boring bagai nak rakk . Kerja ku hari-hari adalah bersembang di warung Pak Mat dengan member-member aku .Pak Mat ni sangat baik hatinya . Umur dalam lingkungan 45 tahun . Ada anak 5 orang semua dah besar panjang .Bini dia nama Fatimah , aku panggil Kak Temah , umur dia 42 , cantik dan sangat sopan dengan pakaian bertudung rapi.Keluarga aku sangat rapat dengan mereka berdua .Kadang kala kalau rezeki murah , aku pun selalu minum free kat warungnya .Hidup Pak Mat ni agak senang kerana juga mempunyai beberapa rumah yang disewakan .Pada suatu hari , Pak Mat berkunjung ke rumah aku .Katanya pada ayah aku , terpaksa bergegas balik ke ibu kota disebabkan kenduri kahwin saudaranya .Pak Mat akan balik sekeluarga dan beliau juga meninggalkan kunci rumahnya kepada ayah aku dan minta ditengok-tengokkan pada waktu malam , takut kecurian .Ayah telah memberikan tugas baru kepada aku .... kena tidur seorang di rumah Pak Mat . Aku berbelah bagi tapi kena ikut arahan boss.Pada malam pertama , selepas makan malam , lebih kurang jam 9 malam ,aku bawalah bekal VCD utk ke rumah Pak Mat .Sampainya di sana terus aku buka lampu ruang tamu dan lampu luar . Suasana sepi .... seram jugak aku .Bagaimana pun aku terus buka TV dan tengok VCD . Kira-kira jam 11 malam , rasa dah mengantuk .Aku rasanya nak tidur kat ruang tamu .. tapi aku tengok bilik tidur Pak Mat tak tertutup rapat .Aku ingin jugak nak tengok bilik dia .. bukan senang nak tengok bilik tidur orang woii !!...Aku buka lampu dan aku tengok biliknya kemas .Aku buka almari kabinet , tengok baju-baju pun tersusun rapi .. bila aku buka laci kecil tu .. nampak seluar dalam & coli kepunyaan Kak Temah .. Semasa tu aku rasa teransang..Rupa-rupanya hebat juga apa yang dipakai oleh Kak Temah .. Aku perhatikan ada juga seluar dalam sutera jenis kecil ( nak tutup kemaluan pun rasa susah ) , ada jenis berbunga dan ada jenis bertali halus .Ada pelbagai jenis dan warna , hitam , putih , pink , orange .. Ada sehelai tu warna putih tapi terlalu jarang ..Aku mula bayangkan Kak Temah posing dengan pakaian macam tu , adik kecik aku dah mencanak naik .Aku tak sangka ... Kak Temah yang bertudung lingkup macam tu ada collection pakaian dalam yang hebat . Ada satu jenis tu pakai tali sahaja.. eeeeee macamanalah kalau dia pakai , aku tak boleh bayangkan . Aku cium ... harum baunya .. aku lurutkan kat batang aku ..Aku tanggalkan kain pelekat yang aku pakai .. aku cuba pakai seluar dalam tu .... lucu jugak pasal dia punya kecik kat depan sampai nak tutup adik kecil aku ni susah .. issskkk mengarut betul lah aku ni ..Aku tanggalkan balik dan terus aku ke kabinet yang terletak dekat katil ....
Aku tertanya-tanya apakah yang ada dalam laci kabinet dekat katil tidur tu . Bukan niat nak mencuri ... tapi perasaan ingin tahu...Aku terus membuka dan aku lihat banyak album gambar family Pak Mat . Seronok tengok Pak Mat masa muda .. boleh tahan hensemnya .. patutlah Kak Temah terpikat padanya .Terdapat juga gambar mereka sekeluarga . Aku perhatikan satu laci berkunci . Aku selongkar dan jumpalah satu kunci kat dalam kabinet baju .Akhirnya aku berjaya membuka lci yang berkunci itu . Aku tengok ada 2 album saiz sederhana kat situ. Bila aku buka album tu .. bagai nak tercabut mata aku ...sambil aku menggosok-gosok mata ku ...aku tak percaya yang album tu adalah koleksi gambar telanjang Kak Temah . Aku buka satu album ada tertera tulisan tangan " Kenangan di Genting Highlands " .Tanganku terketar-ketar menyaksikan satu koleksi yang tak duga akan ku lihat . Album bermula dengan Kak Temah tersenyum manja dengan berpakaian t/shirt hijau lengan panjang serta seluar jeans longgar serta bertudung dalam sebuah pangsapuri ( aku agak ). Gambar seterusnya tanpa tudung , lepas tu Kak Temah pakai bra kuning masih berseluar jeans. Lokasinya aku tengok di balkoni pangsapuri ( agak tertutup ). lepas tu ku tengok Kak Temah hanya berseluar dalam & bra . seluar dalam tu yang jenis kecik tutup kat depan saja ... sehingga lah satu gambar tu Kak Temah telanjang bulat , buah dadanya agak besar .. kendur sedikit dengan puting yang agak besar garispusatnya . Aku tertarik tengok pantat Kak temah , licin , sedikit pun tak ada bulu . Satu lagi gambar dengan posisi mengangkang sambil membuka lubang pantatnya dengan jari . Gambarnya begitu jelas sekali sehingga aku boleh nampak lubang pantatnya yang agak kemerahan . Dari raut mukanya aku agak dia sedang melancap.Seterusnya banyak lagi gambar-gambar lain di dalam pangsapuri dengan Kak Temah memasak , tengok TV , mekap, mandi di bilik mandi , semuanya dalam keadaan telanjang bulat .Di saat itu juga aku terus melancap tak tertahan dengan gambar-gambar yang menggiurkan itu .Aku capai album yang satu lagi ... ternyata didalamnya adalah gambar Kak Temah di dalam bilik tidur dengan koleksi baju dalamnya yan begitu seksi ( macam Mat Salleh posing dalam Internet tu !! ) semuanya berjumlah 20 keping.. Aku turut berasa bersalah kerana telah meyelongkar rahsia peribadi orang , walaubagaimana pun selama 3 malam aku bermalam di sana ... setiap malam mesti aku melancap kerana tak tahan tengok koleksi yang menarik itu .Selepas 3 hari , Pak Mat sekeluarga kembali semula ke desa .Aku telah pastikan semuanya dalam keadaan kemas supaya di a tak mengesyakki sesuatu . Semenjak hari itu apabila aku lihat Kak Temah di kedai , batang ku selalu meronta minta dipuaskan . Walaubagaimana pun aku telah berjanji bahawa rahsia itu tidak akan aku bocorkan kepada sesiapa pun . Aku sempat juga ambil 3 keping dan aku sempat scan gambar tu di pejabat kawan aku.

0 comments:

Post a Comment